Tower of Druaga szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tower of Druaga szerepjáték

A Tower of Druaga anime alapján létrehozott szerepjáték.
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Fejlődés és harci szabályok

Go down 
SzerzőÜzenet
Gilgamesh
Admin
Gilgamesh


Hozzászólások száma : 46
Join date : 2013. Jun. 17.

Fejlődés és harci szabályok Empty
TémanyitásTárgy: Fejlődés és harci szabályok   Fejlődés és harci szabályok EmptyVas. Jún. 30, 2013 2:43 pm

A fejlődés a következők szerint alakul:
Minden karakter a legyőzött ellenfelek után, legyen az egy másik játékos karaktere, vagy csak egy egyszerű szörny, tapasztalati pontokat (továbbiakban TP) kap. A karakter szintje a tapasztalati pont függvényében a következőképpen alakul:

1. szint  - 50 TP
2. szint 51 - 150 TP
3. szint 151 - 250 TP
4. szint 251 - 400 TP
5. szint 401 - 600 TP
6. szint 601 - 800 TP
7. szint 801 - 1000 TP
8. szint 1001 - 1250 TP
9. szint 1251 - 1500 TP
10. szint 1501 - 1800 TP
11. szint 1801 - 2200 TP
12. szint 2201 - 2600 TP
13. szint 2601 - 3000 TP
14. szint 3001 - 3500 TP
15. szint 3501 - 4000 TP
16. szint 4001 - 4500 TP
17. szint 4501 - 5000 TP
18. szint 5001 - 5500 TP
19. szint 5501 - 6000 TP
20. szint 6001 - 7000 TP
21. szint 7001 - 8000 TP
22. szint 8001 - 9000 TP
23. szint 9001 - 10000 TP
24. szint 10001 - 11000 TP
25. szint 11001 - 12000 TP
26. szint 12001 - 13000 TP
27. szint 13001 - 14000 TP
28. szint 14001 - 15000 TP
29. szint 15001 - 16000 TP
30. szint 16001 - 17000 TP
31. szint 17001 - 18500 TP
32. szint 18501 - 20000 TP
33. szint 20001 - 21500 TP
34. szint 21501 - 23000 TP
35. szint 23001 - 24500 TP
36. szint 24501 - 26000 TP
37. szint 26001 - 27500 TP
38. szint 27501 - 29000 TP
39. szint 29001 - 30500 TP
40. szint 30501 - 32000 TP
41. szint 32001 - 34000 TP
42. szint 34001 - 36000 TP
43. szint 36001 - 38000 TP
44. szint 38001 - 40000 TP
45. szint 40001 - 42000 TP
46. szint 42001 - 44000 TP
47. szint 44001 - 46000 TP
48. szint 46001 - 48000 TP
49. szint 48001 - 50000 TP
50. szint 50001 - 52000 TP

Minden szörnynél fel van tüntetve a belőle szerezhető TP minimális és maximális értéke, hogy mennyi nyerhető ki belőle. Ezt pontosan minden esetben az ellenőrzést végző mesélő határozza meg!

A játékos minden szintlépéskor az új szintjének megfelelően kap új pontokat, annyit, amennyi az új szintje (tehát 2-es szinte 2db pontot, 3-as szinten 3db pontot és így tovább) Ezeket a pontokat a játékos szabadon felhasználhatja a 3 készség, az erő, a sebesség vagy a kitartás növelésére. Maga a szint a továbbiakban a harcok során már nem játszik szerepet.

A három alapkészség jelentése:

Erő: Minden fegyverhez tartozik egy minimális erő, amennyi szükséges a használatához. Ezen kívül egy esetleges harcban is döntő szerepet játszik, hiszen ha az egyik szörny/karakter erősebb a másik karakternél, akkor nyilvánvalóan sokkal nehezebb blokkolni a támadásait.
Gyorsaság: Ez adja meg, hogy a karakterek mennyire gyorsak. A gyorsaság nagyobb találati esélyt és könnyebb kitérést biztosít.
Kitartás: Ez azt mutatja, hogy a karakter mennyire tud hosszan harcolni. Minél nagyobb az érték, annál tovább és többet képes blokkolni, támadni, egyáltalán talpon maradni. Valamint ez az érték mutatja azt is, hogy mennyire tudja elviselni a sérüléseket, tehát értelem szerűen minél nagyobb, annál több kisebb-nagyobb sebet képes az illető harc közben elviselni, s velük tovább harcolni.

Mindhárom szám egy viszonyszám, így arányokban kell nézni. Ebből következően egy 4-es gyorsasággal rendelkező játékos pontosan kétszer olyan gyors, mint egy 2-es gyorsasággal rendelkező, illetve fordítva, a 2-es gyorsaságú fele olyan gyors, mint a 4-es gyorsaságú.
Ebből a háromból adódik össze a karakter képzettsége. A képzettség ezen három szám összege. Ezt nem lehet külön fejleszteni, és ebbe beleszámítanak a fegyverek és egyéb felszerelések által adott bónuszok is. A továbbiakban ez lesz a harc alapja.

Ezen kívül egyik szám sem haladhatja meg a másik két szám összegének kétszeresét. tehát ha valaki például 2-es gyorsasággal és 4-es kitartással rendelkezik, akkor az ereje nem lehet nagyobb 12-nél. Ha eléri a 12-t, akkor a játékos arra a pontszámra nem tehet újabb pontot mindaddig, amíg a másik két érték közül meg nem növelte legalább az egyiket. FIGYELEM! A felszereléssel szerzett pontok nem számítanak bele ebbe a számításba, azok külön kezelendők!

A küzdelmek kimenetele, amennyiben egy mesélő felügyelete alatt történik (pl. küldetés), a mesélő által van megszabva, egyéb esetekben, ha két játékos harcol egymással, akkor közös megegyezéssel kell győztest hirdetni (természetesen ha például a pontokra gyengébbik fél nyer, akkor rendesen indokolni kell, hogy miért ő nyert!) ha pedig egy játékos szörnyek ellen harcol, akkor a maximálisan legyőzhető szörnyek száma a következőként alakul:
Ameddig a következő összefüggés: szörnyek pontjai (ha több van azoké összeadódik) osztva kettővel nagyobb, mint a játékos képzettsége, addig a játékos nyer, ellenkező esetben az összefüggésben szereplő szörnyek mennyisége után a többi szörnnyel már nem lesz képes harcolni.
Vissza az elejére Go down
https://towerofdruagafrpg.hungarianforum.com
 
Fejlődés és harci szabályok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Tower of Druaga szerepjáték :: Mindennapok :: Szabályzat-
Ugrás: